cross

cross

Friday, June 17, 2016

အေတာ္ဆံုး COPY သမားမ်ား

အကယ္လို႔ ေခါက္ဆဲြ လုပ္တတ္ခ်င္ရင္
ေသခ်ာတာကေတာ့ ေရာင္းမေကာင္းတဲ့ဆိုင္ရွင္ကို
ေခါက္ဆဲြ ဘယ္လိုခ်က္ရမွာလဲဆိုျပီး
ခင္ဗ်ားသြားေမးမွာမဟုတ္ဘူး
.
.
အကယ္လို႔ ေဘာလံုးကန္တာ အရမ္းေတာ္ခ်င္ရင္
ေသခ်ာတာကေတာ့ လမ္းထိပ္က ျဖစ္သလိုကန္ေနတဲ့
မေတာ္တဲ့ ေဘာလံုးသမားကို
ေဘာလံုးကန္တာေတာ္ေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္ရမွာလဲဆိုျပီး
ခင္ဗ်ားသြားေမးမွာမဟုတ္ဘူး
.
.
အကယ္လို႔က်န္းမာေရးေကာင္းခ်င္ရင္
ေသခ်ာတာကေတာ့ က်န္းမာေရး ခ်ဴခ်ာတဲ့ သူကို
က်န္းမာေရးေကာင္းေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္ရမွာလဲ ဆိုျပီး
ခင္ဗ်ားသြားေမးမွာ မဟုတ္ဘူး
.
.
ဒါေပမဲ့ ထူးျခားတာက
အေရးၾကီးဆံုး ပိုက္ဆံ ေရႊေငြ အေၾကာင္းက်ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူအမ်ားစုက
မခ်မ္းသာေသးတဲ့လူေတြကိုပဲေမးတတ္ၾကတယ္
.
.
ျပီးေတာ့
ပိုက္ဆံက အေရးမၾကီးပါဘူး၊
အခုလိုစားႏိုင္ေသာက္ႏိုင္၊ ေပ်ာ္ေနရင္ရပါျပီဆိုျပီး
ကိုယ့္ကို အားေပးျပန္ေရာ
.
.
ကၽြန္ေတာ္ေျပာတဲ့ ဒီစကားကိုယံုပါ
ခ်မ္းသာတဲ့လူကိုေမးရင္ ခ်မ္းသာလိမ့္မယ္
(အလြန္ဆံုးေျပာရရင္ အခုထက္ေတာ့ ခ်မ္းသာလိမ့္မယ္)
.
.
(ဘာေၾကာင့္ ခ်မ္းသာသင့္လဲ ဆိုတာမသိေသးတဲ့
သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ ေအာက္က link ကိုႏွိပ္ျပီး
ကၽြန္ေတာ္ေရးထားတဲ့ post တစ္ခုကိုဖတ္ၾကည့္ပါ)

http://ahkterhusin.blogspot.com/2016/06/blog-post_89.html
.
.
.
ကၽြန္ေတာ္တို႔ မူလတန္းတက္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုသင္ၾကားေပးတဲ့ ဆရာ၊ဆရာမ ရိွတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလက္တန္းတက္တုန္းကလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုသင္ၾကားေပးတဲ့ ဆရာ၊ဆရာမ ရိွတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အထက္တန္းတက္တုန္းကလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုသင္ၾကားေပးတဲ့ ဆရာ၊ဆရာမ ရိွတယ္
ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေကာလိပ္တက္ လဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သင္ၾကားေပးတဲ့ ဆရာ၊ဆရာမ ရိွတယ္
ဒါေပမဲ့
ေက်ာင္းျပီးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုသင္ၾကားေပးမယ့္ သူကမရိွေတာ့ဘူး
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေတာ္ျပီလို႔ထင္ၾကတယ္
အဲ့ဒါေၾကာင့္ သင္ေပးမယ့္သူမလိုေတာ့ဘူးလို႔ယူဆၾကတယ္
.
.
အခုသိျပီလား
ဘာလို႔လူအမ်ားစုရဲ႕ဘဝက
အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္အတြင္းမွာ လမ္းေပ်ာက္ျပီး
ဘယ္သြားလို႔ သြားရမွန္းမသိျဖစ္ေနတတ္တယ္
.
ကၽြန္ေတာ္ဒီစကားကို သိပ္ျပီးသေဘာမတူဘူး
ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို
ဒီစကားနဲ႔ သင္ေပးတဲ့လူကိုကၽြန္ေတာ္သိပ္သေဘာမတူဘူး
(ကိုယ္ကကိုယ္ပဲ ျဖစ္သလိုေနပါ ၊ သူမ်ားနဲ႔ ဘာေၾကာင့္လုိက္တုရမွာလဲ )
.
.
ကၽြန္ေတာ္ေျပာပါရေစ
အကယ္လို႔ တကယ္ေတာ္တဲ့သူမဟုတ္ဘူးဆိုရင္
လူတစ္သန္းထဲက တစ္ေယာက္ပဲရိွသလိုမဟုတ္ဘူးဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ရဲရဲၾကီးေျပာလို႔ရတယ္
အရာတစ္ခုခုကိုကိုယ့္ကိုကိုယ္အရင္စဥ္းစားျပီး
တီထြင္တဲ့လူမျဖစ္ႏိုုင္ဘူးဆုိတာ
.
.
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူေတြက ေမႊးကတည္းက
Copy သမားေတြပါ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေဖအေမရဲ႕ ဘာသာစကားကို copy လုပ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေဖအေမရဲ႕ အမူအရာကို copy လုပ္တယ္
ျပီးေတာ့မွ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ရဲ႕ အမူအရာ နဲ႔ ကိုယ္ေျပာခ်င္တဲ့စကား အခုလိုမ်ိဳးေျပာလို႔ရတာေပါ့
ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာမွန္တယ္မွာလား
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ သမွ်ကို copy လုပ္ခိုင္းတာမဟုတ္ဘူးေနာ္
.
.
ဒါေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ မ်ိဳးဆက္သစ္ကို နည္းေလးတစ္ခု ေပးခ်င္တယ္
(ကၽြန္ေတာ္အခုထိ သံုးေနတဲ့ နည္းတစ္ခုပါ)
ကိုယ္အားက်တဲ့၊ Idol ကိုရွာပါ (ေက်ာင္းတုန္းက ဆရာ လုိမ်ိဳးေပါ့ )
ျပီးေတာ့ သူ႔ကို copy အရင္လုပ္ပါ
သူဘယ္လိုေတြးလဲ
သူဘယ္လိုေနလဲ
အဲ့ဒါေတြကို copy လုပ္ရင္းနဲ႔ အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမွ်
ကိုယ့္ကိုျပန္ၾကည့္မိတဲ့အခ်ိန္မွာ
ငါသူနဲ႔ ေတာ္ေတာ္တူေနပါလားဆိုျပီးျမင္လာလိမ့္မယ္
ေနာက္က်ေတာ့ လုိေနတဲ့ အပိုင္းကို ျဖည့္ရင္းျဖည့္ရင္းနဲ႔
ကိုယ့္ရဲ႕ Style ျဖစ္လာလိမ့္မယ္
ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာနားလည္ပါတယ္ေနာ္
.
.
ကၽြန္ေတာ္လဲ copy လုပ္တဲ့လူပါပဲ
Copy လုပ္ျပီး ကိုယ္နဲ႔ သင့္ေတာ္သလိုသံုးၾကည့္ေပါ့
.
.
Copy လုပ္ျပီး ကိုယ့္ဘဝ အတြက္အသံုးဝင္ႏုိ္င္တဲ့ အရာကို ယူသံုးရင္မေကာင္းဘူးလား?
.
.
ဒီေန႔အတြက္ တေလာက္ပါပဲေနာ္
မနက္ျဖန္မွေတြ႕ၾကမယ္ဗ်
ေကာင္းေသာရက္ေလးျဖစ္ပါေစ 😊

credit : ေအာင္ျမင္သူေတြဘယ္လိုေတြးလဲ
Link    : https://mobile.facebook.com/newrichcitymyanmar/?rc=p&refid=13


0 comments:

Post a Comment