cross

cross

Friday, June 17, 2016

အရင္တိုင္းပဲအလုပ္လုပ္ေပမယ့္ဝင္ေငြဆယ္ဆေလာက္တိုးနိုင္ေသာနည္း

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဝင္ေငြကို တူညီေသာ အခ်ိန္အတြင္းမွာ
ဆယ္စေလာက္တိုးလာေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္မွာလဲ ?
မဂၤလာပါ
ဒီေန႔ကၽြန္ေတာ္ နည္းလမ္းတစ္ခုေပးမယ္ဗ်
.
.
.
.
ကၽြန္ေတာ္ ဒီနည္းလမ္းနဲ႔ ေက်ာင္းမျပီးေသးတဲ့အခ်ိန္ကတည္းက
တစ္လ ဝင္ေငြ သိန္း ဂဏန္းရွာႏိုင္ခဲ့တယ္
.
ျပီးေတာ့ သူငယ္ခ်င္း လဲကိုယ့္အလုပ္ေပၚမွာ
ဒီနည္းလမ္းသံုးၾကည့္လို႔ရတယ္
.
ကၽြန္ေတာ္ နည္းလမ္းကို (A,B,C,D ) ဆိုျပီး ခဲြထားေပးတယ္
မွတ္ရတာလြယ္ေအာင္
အကယ္လို႔ နားလည္သြားျပီဆိုရင္
အခုရိွေနတဲ့ ဝင္ေငြထက္ ပိုမ်ားတဲ့ ဝင္ေငြကိုရွာႏိုင္လိမ့္မယ္
.
ကၽြန္ေတာ္အျမဲတမ္းလုပ္ေလ့ရိွတဲ့ အရာက
.
ကၽြန္ေတာ္ အေရးၾကီးဆံုးလုပ္ငန္းကိုပဲကိုယ္တိုင္လုပ္တယ္
သူမ်ားကိုေပးလုပ္ႏိုင္သမွ် အလုပ္ကို
Out Source လုပ္လိုက္တယ္
ကိုယ္မလုပ္လဲ ရတဲ့အလုပ္ကို သူမ်ားကိုေပးလုပ္လိုက္တာပါ
.
အဲ့လိုမ်ိဳးေျပာလိုက္ေတာ့
.
ေမးခြန္းေတြအမ်ားၾကီးထြက္လာျပီေပါ့
.
လူတိုင္းရဲ႕ အမ်ားဆံုး ျပသာနာ က
ငါဘယ္အလုပ္ကိုခဲြေပးရမွာလဲ?
အကုန္လံုးက ငါကိုယ္တိုင္လုပ္ရမယ့္အလုပ္ေတြၾကီးပဲ
ဒါမွမဟုတ္ သူမ်ားကို လစာေပးျပီး အလုပ္ခိုင္းရမွာလား?
.
ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မွာ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္
တစ္ခုရိွတယ္
ကၽြန္ေတာ့္ အရမ္းေတာ္တဲ့ထိုင္းလူမ်ိဳး
ဆရာ တစ္ေယာက္ဆီကေနရလာတာပါ
ဒါေပမဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံနဲ႔ သိပ္မအံမဝင္တဲ့ အတြက္
ကၽြန္ေတာ္ လြယ္လြယ္နဲဲ႔ နားလည္ႏိုင္ေအာင္
နဲနဲေလးျပင္ထားပါတယ္
.
ကၽြန္ေတာ္ တို႔ဘဝမွာ အလုပ္က ၁၀၀ % ရိွတယ္
၂၀% ကပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘဝကိုေျပာင္းလဲ ေပးမယ့္အလုပ္
ဒါဆို က်န္တဲ့ ၈၀% ကကၽြန္ေတာ္တို႔ အနာဂတ္ အတြက္ သိပ္ျပီး
အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ မရိွတဲ့ အလုပ္ပါ
.
ဒါေၾကာင့္ ၂၀% ေသာအလုပ္ကိုဦးစားေပးျပီး
လုပ္ရမယ္
.
ဒီေတာ့ အလုပ္ဘယ္လိုခဲြရ မွာလဲလို႔ေမးမယ္
ဆိုရင္
ဘယ္အလုပ္ကအေရးၾကီးလဲ ဘယ္အလုပ္ကအေရးမၾကီးဘူးလဲ
ဆိုတဲ့ အေပၚမွာၾကည့္လို႔ရပါတယ္
.
လြယ္လြယ္ေျပာရမယ္ဆိုရင္
.
ကၽြန္ေတာ္တို႔လုပ္ရမယ့္အလုပ္အကုန္လံုးကို ၁၀၀% လို႔မွတ္လိုက္ပါ
(၁၀ မ်ိဳးလို႔လဲမွတ္လို႔ရပါတယ္)
.
ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီ ၁၀၀% မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘဝ
ကိုေျပာင္းလဲေပးမဲဲ့ အလုပ္က ၂၀% (၂ မ်ိဳး) ပဲရိွတာ
.
အဲ့ဒီထဲမွာ ေရြးၾကည့္ပါ
.
ဥပမာေပးရမယ္ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းတက္တုန္းက
ကၽြန္ေတာ္ sell တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ဖူးတယ္
ကၽြန္ေတာ္တစ္ရက္တစ္ရက္လုပ္ရမယ့္
အလုပ္ေတြတစ္ပံုၾကီး
ခ်ေရးျပမယ္ဗ်
.
(၁) ကိုယ့္အလုပ္ထဲက သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ထမင္းစားရမယ္
(၂) Customer ေတြဆီဖုန္းဆက္ရမယ္
(၃) System ထဲသို႔ အလုပ္အေၾကာင္းအရာ key လုပ္ရမယ္
(၄) ရံုးကိုစာရြက္စာတမ္းပို႔ရမယ္
(၅) Customer ဆီသြားျပီး relationship ယူရအံုးမယ္
(၆) Meeting ထိုင္ရအံုးမယ္
(၇) ရံုးက ကားကို ဆိုင္မွာ သြားစစ္ရအံုးမယ္
(၈) Customer ဆီ Order ပို႔ရအံုးမယ္
(၉) E-mail ေတြစစ္ရအံုးမယ္
(၁၀) အဝတ္ေလွ်ာ္ရမယ္
.
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အရင္ဆံုးကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕တစ္ေန႔တာ
လုပ္ရမယ့္ အလုပ္ကို ခ်ေရးလိုက္ပါ
ျပီးတာနဲ႔ (A,B,C,D ) ခဲြေတာ့မယ္ဗ်
.
ကၽြန္ေတာ္တို႔လုပ္ျပီးတာနဲ႔ ဘဝေျပာင္းႏိုင္တဲ့အလုပ္ကို A လို႔ေရးပါ
.
လုပ္လည္းေကာင္းတယ္ ဒါေပမဲ့ အနာဂတ္အတြက္
သိပ္ျပီးအက်ိဳးမျပဳတဲ့အလုပ္ကို B လို႔ေရးပါ
.
ကိုယ္မလုပ္လဲ သူမ်ားကို ေပးလုပ္ႏိုင္တဲ့အလုပ္ ကို C လို႔ေရးပါ
.
ဘဝအတြက္ဘာမွ အက်ိဳးမျပဳတဲ့အလုပ္ကို D လို႔ေရးပါ
.
( KEY အေရးၾကီးဆံုးက A ကလဲြလို႔ ဘယ္အလုပ္ကိုမွ အရင္မလုပ္ဘူး)
.
ကၽြန္ေတာ္ခုဏက ခ်ေရးထားတဲ့အတိုင္းဆိုရင္ ဥပမာအေနနဲ႔ ၾကည့္ၾကည့္ပါ
.
.
(A) အခ်ိန္ေပးလိုက္ရင္ ဘဝပိုေကာင္းလာႏိုင္တဲ့အလုပ္
ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ္တိုင္ဘဲလုပ္ရမယ့္အလုပ္
A1 - Customer ဆီဖုန္းဆက္ရမယ္
A2 - Customer ဆီသြားျပီး relationship ယူရမယ္
.
.
(B) လုပ္လည္းေကာင္းတယ္ ဒါေပမဲ့ အနာဂတ္အတြက္
သိပ္ျပီးအက်ိဳးမျပဳတဲ့အလုပ္
B1- Meeting ထိုင္ရမယ္
B2- E-mail ေတြစစ္ရအံုးမယ္
.
.
(C) သူမ်ားကိုေပးလုပ္ႏိုင္တဲ့ အလုပ္
ကိုယ္ကိုတိုင္မလုပ္လဲ ရတဲ့အလုပ္
C1- System ထဲသို႔ အလုပ္အေၾကာင္းအရာ key လုပ္ရမယ္
C2- ရံုးကိုစာရြက္စာတမ္းပို႔ရမယ္
C3- Customer ဆီ Order ပို႔ရအံုးမယ္
C4- ရံုးက ကားကို ဆိုင္မွာ သြားစစ္ရအံုးမယ္
C5- အဝတ္ေလွ်ာ္ရမယ္
.
.
(D) လုပ္ျပီးသြားလဲ ဘာမွမထူးတဲ့အလုပ္
ဒါဆိုျဖတ္ႏိုင္ရင္ျဖတ္လိုက္ပါ
D1- ကိုယ့္အလုပ္ထဲက သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ထမင္းစားရမယ္
.
တကယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေရးၾကီးတဲ့အလုပ္က ၂၀% ပဲရိွတာ
ျပီးေတာ့အဲ့ ၂၀% ပဲကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘဝကိုေျပာင္းလဲႏိုင္မွာ
.
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔လူေတြက အရာရာတိုင္းကိုလုပ္ဖို႔ၾကိဳးစားၾကတယ္
ျပီးေတာ့ အခ်ိန္မရိွဘူးလုိ႔ ညည္းၾကတယ္
အလုပ္ကိုပင္ပင္ပန္းပန္းလုပ္ေပမဲ့ ဘဝက
ဒီထက္မေကာင္းႏုိ္င္တဲ့လူေတြအမ်ားၾကီးရိွတယ္
.
အေရးမၾကီးတဲ့အလုပ္ ၈၀% ကိုလုပ္ေနေတာ့ ပင္ပန္းတာေပါ့
ျပီေတာ့ အက်ိဳးရိွလားဆိုေတာ့ ရိွပါ့မလားဗ်
.
.
ၾကိဳစားရင္ေအာင္ျမင္ႏုိင္တယ္တဲ့
ၾကားဖူးတယ္မလား
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္က အဲ့ဒီစကားကို နဲနဲ ထပ္ျဖည့္ေပးခ်င္တယ္
ၾကိဳးစားေပမဲဲ့ နည္းမမွန္ရင္ ဆယ္ႏွစ္လဲ မေအာင္ျမင္ဘူးဗ်
.
.
အက်ဥ္းခ်ဳပ္ေျပာရရင္ A အလုပ္ကိုအရင္လုပ္ပါ
ျပီးမွ B ေပါ့
C အလုပ္က်ေတာ့
အစ ကကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္အကုန္လုပ္တယ္
ေနာက္က်ေတာ့ system သိလာတဲ့အခါ
ကၽြန္ေတာ္သူမ်ားကို လစာေပးျပီးငွားလိုက္တယ္
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ကၽြန္ေတာ့္မွာအခ်ိန္ပိုလာရင္
အဲ့ အခ်ိန္ကို ကၽြန္ေတာ္ A အလုပ္ကိုပိုလုပ္ႏိုင္လိမ့္မယ္
D အလုပ္က်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အခ်ိန္ပိုရင္လုပ္တယ္
အခ်ိန္မပိုရင္မလုပ္ဘူး
(ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ထမင္းစားသည္ ျဖစ္ေစ
မစားသည္ျဖစ္ေစ ေနာက္ႏွစ္ မွာ
ကၽြန္ေတာ့္ကို ဝင္ေငြတိုးေစမွာမဟုတ္ဘူးေလ )
.
.
ဒီနည္းလမ္းေတြက ကၽြန္ေတာ္ကိုဆယ္ေက်ာ္သက္ကတည္းက
ဝင္ေငြဆယ္သိန္းေက်ာ္ရွာႏိုင္ေအာင္ ကူညီေပးခဲ့တယ္
ေလးလေလာက္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ဒီနည္းကို သံုးျပီးကတည္းက
ကၽြန္ေတာ္ ဝင္ေငြတျဖည္းျဖည္းနဲ႔ တိုးလာတယ္
.
.
ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္လို႔မဟုတ္ပါဘူး
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ကိုအက်ိဳးရိွေအာင္ခဲြႏိုင္လို႔ပါ
.
သူငယ္ခ်င္း ခင္ဗ်ားသာ အရာရာတိုင္းမွာေတာ္တယ္ဆုိေပမဲ့
အခ်ိန္ကို ခဲြမသံုးတတ္ဘူးဆိုရင္
.
လူအမ်ားစုအတိုင္းပဲ ပင္ပန္းရမွာေပါ့
ပင္ပန္းေပမဲ့ ဘဝက အရင္အတိုင္းပဲ ေနရာေဟာင္းမွာရိွေနတာ
အဆိုးဆံုးေပ့ါ
.
ဒါကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အျမဲတမ္းသံုးတဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခုပါ
သူငယ္ခ်င္းတုိ႔အတြက္လဲ အနဲနဲ႔အမ်ားေတာ့ အက်ိဳးရွိလိမ့္မယ္လို႔
ယံုၾကည္ပါတယ္

Credit: ေအာင္ျမင္သူ ဘယ္လိုေတြးလဲ

0 comments:

Post a Comment