cross

cross

Friday, June 17, 2016

က်ေနာ့္အတြက္ခ်မ္းသာျခင္းရ႔ဲအဓိပၸါယ္

အကယ္လို႔ခ်မ္းသာျခင္းဆိုတာ
. ျပိဳင္ကားလွလွေလးစီးရဖို႔
.အိမ္လွလွၾကီးၾကီးမွာေနရဖို႔
.ႏိုင္ငံျခားမွာ ေစ်းဝယ္ထြက္ႏိုင္ဖို႔
.အတြက္သာဆိုရင္
.ကၽြန္ေတာ္တို႔မခ်မ္းသာလဲရပါတယ္လို႔
.ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္
.ဒါေပမဲ့ ခ်မ္းသာျခင္း သည္
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေမႊးမိခင္ေနမေကာင္းတဲ့
အခ်ိန္မွာ
.ပိုက္ဆံမတတ္ႏိုင္လို႔ျဖစ္သလိုကေပးရမယ့္အစား
.ကုသမႈေခတ္မွီေသာ ေဆးရံုၾကီးတြင္
ကုေပးႏိုင္မယ္ဆိုရင္ …
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ သားသမီးေတြသူတို႔တက္ခ်င္
တဲ့ေက်ာင္းကို
.ပိုက္ဆံမတတ္ႏိုင္လို႔နီးစပ္ရာ
.ေက်ာင္းထားေပးရမယ့္အစား
.ေက်ာင္းေကာင္းေကာင္းၾကီးထားေပးႏိုင္မယ္
ဆိုရင္
.ဒီတစ္သက္ေတာ့တစ္ခါေလာက္ကၽြန္ေတာ္ခ်မ္းသာပါရေစ
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆင္းဆင္းရဲရဲနဲ႔ ေမႊးလာတာ
.ကၽြန္ေတာ္တို႔အျပစ္မဟုတ္ပါဘူး
.ဒါေပမဲ့ ေသတဲ့အခ်ိန္မွာဆင္းရဲေနေသးတယ္
ဆိုရင္
.ကၽြန္ေတာ္တို႔အျပစ္လို႔ေျပာလို႔ရပါတယ္
.ဒါဆိုရင္ေမးရမွာက
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ခ်မ္းသာေအာင္ဘယ္ကစျပီးၾကိဳးစားရမွာလဲ ဆိုတာဘဲ
.လြယ္ပါတယ္ဗ် …
.ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အရင္ျပန္ေမးလိုက္ပါ
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာအေၾကာင္းအရင္းေၾကာင့္ ခ်မ္းသာသင့္လဲ ဆိုတာကိုဘဲ
.အကယ္လို႔ ဒီေမးခြန္းေတာင္မေျဖႏိုင္ေသးဘူးဆိုရင္ေတာ့
.ခ်မ္းသာဖို႔အိပ္မက္မမက္ေသးနဲ႔ဗ်
.ကိုယ့္ကိုကိုယ္အေျဖရျပီဆိုရင္ေတာ့
.အရင္တိုင္းမလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့
.အရင္လိုေတြးတာ
.အရင္လိုကိုယ့္အျပင္ဘယ္သူမွမယံုတဲ့
အက်င့္ေတြျပင္ပါ
.( ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အရင္တိုင္းလိုလုပ္မယ္
.ဆိုရင္ အရင္တိုင္းလိုဘဲျဖစ္ေနမွာပါ )
.တစ္ခုခုအဆင္မေျပတာနဲ႔ၾကံဳလာရင္
.ကံကိုဘဲအျပစ္မတင္ပါနဲ႔ေတာ့
.ကိုယ္ေဘးမွာရိွတဲ့သူေတြကိုအျပစ္တင္တာကိုလည္းရပ္သင့္ပါျပီ
.(အထူးသျဖင့္ကိုယ့္ကိုခ်စ္တဲ့လူေပါ့)
.သူမ်ားကိုအျပစ္တင္မည့္အစား
.ကိုယ့္ကိုကိုယ္ျပန္အျပစ္တင္ပါ
.ျပီးေတာ့ကိုယ့္အျပစ္ကိုျပန္ျပင္ျပီး
.ကိုယ့္ကိုကိုယ္တိုးတက္ေအာင္လုပ္ပါ
.သူမ်ားေျပာတဲ့စကားကိုမ်ားမ်ား
နားေထာင္ၾကည့္ပါ .
(အကုန္လံုးယံုရမယ္လို႔ကၽြန္ေတာ္မေျပာဘူး ၊ မ်ားမ်ားနားေထာင္ၾကည့္ျပီးသူေျပာတာဟုတ္မဟုတ္စဥ္းစားၾကည္႔ပါ)
.ကိုယ္႔ကိုကိုယ္ေျပာင္းလဲရေတာ့မွာပါ
.အေရးၾကီးတဲ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕
အမွား(၂) ခုေလာက္ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပခ်င္ေသးတယ္
.အရမ္းအဓိပါယ္မရိွတဲ့မွားယြင္းခ်က္ပါ
. (၁)အခ်က္က
. “သူမ်ားေတြ သူ႕ကိုသူေျပာင္းလဲသင့္
တယ္လို႔ထင္တတ္တယ္”
. တကယ္ဆိုရင္ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ့္ကိုကိုယ္
.ေျပာင္းလဲဖို႔ၾကိဳးစားရမွာပါ
. ( ဥပမာ … ကၽြန္ေတာ္တို.ေစတနာနဲ႔
.တစ္ေယာက္ကိုကူညီလိုက္တယ္ဆိုပါေတာ့
.ဒါေပမဲ့ သူကေက်းဇူးမတင္ဘဲ အျပစ္တင္လာ
တယ္ဆိုရင္
. ကၽြန္ေတာ္တို႔က သူအက်င့္ဆိုးကိုေျပာင္း
သင့္တယ္ လို႔ေတြးတတ္က်တယ္
.ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေနာက္တစ္ၾကိမ္အဲ့လိုလူမ်ိဴးကိုမကူညီဖို႔ကိုယ့္ကို ေျပာင္းလိုက္ရင္ျပီးပါတယ္၊ကၽြန္ေတာ္တို႔နားလည္ရမွာက ဒီေလာကမွာ ကိုယ့္အျပင္ဘယ္သူကိုမွမေျပာင္းလဲႏိုင္ဘူးဆိုတာပါဘဲ )
(၂) “ လူတစ္ေယာက္ကိုေျပာင္းလဲဖို႔ လြယ္တယ္လို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ထင္တတ္က်တယ္”
. တကယ္ဆိုရင္ မွားပါတယ္
. ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္ပါ
. ကၽြန္ေတာ္တို႔လူေတြက ေျပာင္းလဲျခင္းကို
မၾကိဳက္ၾကဘူး . . .
.အကယ္လို႔ေကာင္းေကာင္းျပန္ေတြးမယ္ဆိုရင္
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘဝမွာၾကံဳေတြ႕ရတဲ့
. အမ်ားစုေသာျပသာနာေတြရဲ႕
.တရားခံေတြထဲမွာ
. ကၽြန္ေတာ္တို႕ကိုယ္တိုင္ပါေနတတ္တယ္
. ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ကိုယ့္ကိုကိုယ္
အျပစ္မတင္တဲ့အျပင္
. သူမ်ားကိုအျပစ္တင္တတ္ၾကတယ္
. (တခါတေလ ကိုယ့္ခ်စ္သူနဲ႕ရန္ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႕ဘက္ကေျပာင္းလဲေနပါလား ငါ့အေပၚ
ဘာလို႔အဲ့လိုလုပ္လဲမသိဘူးဆိုျပီးေတြးတတ္ၾက
တယ္
.ဒါေပမဲ့ ငါဘာလုပ္လိုက္လို႕သူေျပာင္းလဲသြားတာလဲဆိုတာ မေတြးမိတတ္ၾကဘူး ) (ဥပမာေပးတာပါ)
.(တခါတေလကိုယ္လုပ္ခ်င္ေသာအရာကို
အေမကပိတ္ျပင္တဲ့အခ်ိန္မွာ
.ကိုယ္ကလည္း အေမဘာလို႔ကၽြန္ေတာ့္ကို
နားလည္မေပးတာလဲ ေပါ့
.အေမကလည္း သားဘာလို႔အေမ့ကို
နားမလည္တာလဲ ႏွစ္ဖက္စလံုးလဲ
.တျခားတဖက္အရင္ေျပာင္းလဲဖို႕
ေတာင္းဆိုတတ္ၾကတယ္
.တကယ္ဆိုရင္ကိုယ့္ဖက္ကေကာ သူ႕ဖက္ကိုနားလည္ေပးလားလို႔ ျပန္မေတြးျဖစ္ၾကဘူးေလ
.( သူ႔ဖက္ကိုနားလည္ပါတယ္လို႔ေျဖတာမ်ားပါ
.တယ္
.ဒါေပမဲ့ ဝန္ခံရဲလားဆိုတဲ့အေပၚမွာ
မူတည္ပါတယ္ )
. ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေျပာင္းလဲပါ
.ကိုယ္အရင္ေျပာင္းပါ ဒါမွသူကလိုက္ေျပာင္းမွာ
. သူမ်ားကိုေျပာင္းလဲဖို႔ မၾကိဳးစားပါနဲ႔
.အလားကားပါ ပင္ပန္းပါတယ္ဗ်
.ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေျပာင္းလဲပါ အဲ့ဒါအလြယ္ဆံုးဘဲ

0 comments:

Post a Comment