cross

cross

Friday, June 17, 2016

ျမင္ျပီးမွ ယံုမွာလား ? .ယံုျပီးမွ ျမင္မွာလား ?

.ကၽြန္ေတာ္က ေအာင္ျမင္တဲ့သူ ေတြရဲ႕အေၾကာင္းကို
.အရမ္းစိတ္ဝင္စားတဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ
.အထူးသျဖင့္ ေအာင္ျမင္တဲ့ သူနဲ႔ သာမန္လူေတြရဲ႕ ကြားျခားခ်က္ကို အျမဲတန္း
.သတိထားျပီး ေလ့လာတတ္တယ္
.ကၽြန္ေတာ္ လဲ အရမ္းေအာင္ျမင္တဲ့လူမဟုတ္ပါဘူး
.ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ေအာင္ျမင္တဲ့ လူနဲ႔ ေတြ႔တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္
.သူတို႔ေရးတဲ့ စာအုပ္ကိုဖတ္မိတဲ့ အခ်ိန္တိုင္း
.ငါ သူနဲ႔ဘာကြာလဲ ?
.ဆိုျပီးကၽြန္ေတာ္ အျမဲေတြးတတ္တယ္
.ေသခ်ာတာကေတာ့ ေအာင္ျမင္တဲ့သူ နဲ႔ သာမန္လူၾကားမွာကြာျခားမႈရိွတယ္ဆိုတာ
.
.ကၽြန္ေတာ္တို႔သာမန္လူ က
.အလုပ္ပိတ္ရက္ကိုေမွ်ာ္ၾကတယ္
.ဒါေပမဲ့ ေအာင္ျမင္တဲ့ လူက
.အလုပ္လုပ္ရမယ့္ရက္ကို ေမွ်ာ္ၾကတယ္
.
.ေအာင္ျမင္တဲ့ လူက ခက္ခဲတဲ့
.အလုပ္ကိုအရင္ေရြးျပီးလုပ္တယ္
.ခက္ခဲတဲဲ့အလုပ္ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္တယ္ဆိုရင္သူ႔အတြက္ေတာ့
.လြယ္တဲ့အလုပ္ကေအးေဆးပဲေပါ့
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ သာမန္လူက
.လြယ္တဲ့အလုပ္ကိုအရင္လုပ္တယ္
.လုပ္ရင္းလုပ္ရင္းနဲ႔ ခက္ခဲလာတဲ့အခ်ိန္မွာ
. အားေတြေလ်ာ့ျပီး အရံႈးေပးတတ္ၾကတယ္
.သာမန္လူက လြယ္တဲ့အလုပ္ကုိပဲ ၾကိဳက္တယ္
.ဘဝဘယ္လိုလုပ္မွ
.တိုးတက္မွာလဲဆိုတာထည့္မစဥ္းစားဘူး
.ဒါဆို ေအာင္ျမင္သူေတြက
.ခက္ခဲတဲ့အလုပ္ကိုၾကိဳက္လားလို႔ေမးရင္?
.ေအာင္ျမင္သူေတြလည္း ခက္ခဲတဲ့အလုပ္ကို
မၾကိဳက္ပါဘူး
.ဒါေပမဲ့ သူ႕ဘဝတိုးတက္ႏိုင္တဲ့အလုပ္ဆိုရင္ သူအဲ့ဒီအလုပ္ကိုသူ မုခ် လုပ္မွာပါ
.
.ေျပာရမယ္ဆိုရင္အမ်ားၾကီးေပါ့
.ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီကြာျခားခ်က္ထဲက အၾကိဳက္ဆံုးတစ္ခုကိုေရြးပါဆိုရင္
.
.သာမန္လူက အရင္ေအာင္ျမင္မွ ေအာင္ျမင္ႏိုင္တာကိုယံုက်တယ္
.ေအာင္ျမင္တဲ့လူက သူတို႔အရင္ေအာင္ျမင္ႏိုင္တာကိုယံုလို႔ သူတို႔ေအာင္ျမင္က်တယ္
.
.
.ရုပ္ရွင္ ဒါရိုက္တာတစ္ေယာက္
.သူ႔ဇာတ္ကားမရိုက္ခင္ သူဇာတ္ကားအစအဆံုး
.သူ႔မ်က္လံုးထဲျမင္မွ
.သူ႔ဇာတ္ကားကိုေအာင္ျမင္ေအာင္ရိုက္ႏိုင္မွာ
.
.သီခ်င္းေရးတဲ့ အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္
.သူသီခ်င္းမေရးခင္
.သူေရးမယ့္သီခ်င္းကို အရင္နားထဲမွာ ၾကားျပီးမွ
.သူသိီခ်င္းတစ္ပုဒ္ေရးတာေအာင္ျမင္ႏိုင္ပါတယ္
.
.လြယ္လြယ္နဲ႔ေျပာရမယ္ဆိုရင္
.ေအာင္ျမင္တဲ့လူက ႏွစ္ႀကိမ္ေအာင္ျမင္ၾကတယ္
.ပထမတၾကိမ္က သူတို႔ရဲ႕ အေတြးထဲ
. မွာေအာင္ျမင္ၾကတယ္
.ဒုတိကတၾကိမ္က လက္ေတြ႕
.ဘဝမွာတကယ္ေအာင္ျမင္ၾကတယ္
.ဒီထက္ပိုလြယ္ေအာင္ေျပာရမယ္ဆိုရင္
.ေအာင္ျမင္တဲ့သူေတြက မေအာင္ျမင္ခင္
.သူတို႔ရဲ႕ေအာင္ျမင္တဲ့ပံုရိပ္ကိုအရင္ျမင္ျပီးမွ
.ေအာင္ျမင္က်တယ္
.
.ဒီေန႕အကယ္လို႔
.ကၽြန္ေတာ္တို႔မေအာင္ျမင္ေသးလဲ
.ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး
.ကို္ယ္ ဘယ္လိုေအာင္ျမင္မွာလဲဆိုတာ
.ကိုယ့္အေတြးမွာအရင္ျမင္ၾကည့္ပါ
.တကယ္ျဖစ္ေနတဲ့အတိုင္း ျပတ္ျပတ္သားသားျမင္ၾကည့္ပါ
.ျပီးေတာ့လက္ေတြ႕မွာလဲၾကိဳးစားရအံုးမွာေနာ္
.အဲ့ဒါမွ လက္ေတြ႕ဘဝမွာတကယ္ေအာင္ျမင္မွာပါ
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းထဲမွာ
.ဒါမွ မဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္က အရမ္းၾကိဳးစားၾကတယ္
.ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေအာင္ျမင္ေသးဘူးဆိုရင္
.ကၽြန္ေတာ္ထင္တာကေတာ့
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေတြးမွာကိုယ့္ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈကိုျပတ္ျပတ္သားသား
.မျမင္ေသးလို႔ထင္ပါတယ္
.အဲ့ဒီဘာနဲ႔တူလဲဆိုေတာ့
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပန္းတိုင္ မရိွဘဲနဲ႔
. ၾကိဳးစားျပီးေျပးေနတဲ့ အေျပးသမားနဲ႔တူတူဘဲ
.ဘယ္ေလာက္ေျပးေျပးဘယ္လိုမွ
.ေအာင္ျမင္မႈပန္းတိုင္မေရာက္ႏိုင္ေတာ့ဘူး
.ဒါမွမဟုတ္
.ကၽြန္ေတာ္တို႔မေအာင္ျမင္တာေနာက္အေၾကာင္းတစ္ခုရိွေသးတယ္
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ေအာင္ျမင္မွာကို ကိုယ့္ကိုကိုယ္ မယံုတာဘဲျဖစ္ပါတယ္
.အဲ့ဒါဘာနဲ႔တူလဲဆိုေတာ့
.ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေျပးျပိဳင္ပဲြတစ္ခုမွာ ေျပးေတာင္မေျပးရေသးဘူး
.ကို္ယ္ကိုတိုင္ ပန္းတိုင္ထိ မေျပးႏိုင္ဘူးလို႔ေတြးေနတာနုဲဲ႔တူတူဘဲ
.မေျပးႏိုင္ဘူးလို႔ ထင္မွေတာ့ ေရွ႕ဆက္ဘယ္ေျပးခ်င္ေတာ့မွာလဲ
.ဆက္ဖတ္အံုးမွာလား
.စာကျပီးသြားျပီေလ
.ကၽြန္ေတာ္ဘာေရးရမွာလဲမသိေတာ့ဘူး ( ဟားဟား)
.ဟုတ္ပါျပီဗ် စာလဲဖတ္ျပီးျပီဆိုေတာ့ သေဘာက်တယ္ျပီးေတာ့
.အက်ိဳးရိွတယ္ဆိုရင္ SHARE ေပးဖို႔ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္
.မနက္ျဖန္မွ ထပ္ေတြ႕မယ္ဗ်
.ေကာင္းေသာေန႔တစ္ရက္ပိုင္ဆိုင္က်ပါေစဗ်၊

Copy from : https://mobile.facebook.com/photo.php?fbid=239509969751117&id=233011817067599&set=a.233547093680738.1073741828.233011817067599&source=48&refid=13

0 comments:

Post a Comment