cross

cross

Friday, June 17, 2016

အျမုပ္ေပၚမွာေနရင္ေရေအာက္ကျပသနာကိုနားလည္မွာဟ ုတ္ဘူး

ကၽြန္ေတာ္တို႔ အျမဳပ္ေပၚေနေနတယ္ဆိုရင္
ေရေအာက္က ျပသာနာကို နားလည္မွာ မဟုတ္ဘူး
Perfect ျဖစ္တဲ့ Version ကို ပတ္မရွာပါနဲ႔
အခုုရိွေနတဲ့ အေကာင္းဆံုး Version ကိုပဲ ရွာပါ
ျပီးေတာ့
(၁) ခ်က္ခ်င္းလက္ေတြ႕ခ်လုပ္ပါ
(၂) ျပီးေတာ့ ဒီထက္ တိုးတက္ေအာင္လုပ္ပါ
@ ျပီးေတာ့ ဘဝမွာ ဒီ (၁) နဲ႔ (၂) ကို သံသရာလည္ေအာင္လုပ္ႏိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားပါ
.
.
A
.
.
ေအာင္ျမင္တဲ့ လူေတြကလည္း ဒီလိုပဲလုပ္ၾကတာပါ
Facebook လဲ အစကတည္းက ဒီေလာက္တိုးတက္တာမဟုတ္ဘူးေလ
ဒီလိုနဲ႔ (၁) လုပ္သြား + (၂) ပိုပိုျပီးတိုးတက္ေအာင္ လုပ္ရတာပဲ
(ေနာက္ဆံုးကၽြန္ေတာ္တို႔ လူတိုင္းနီးပါးသံုးေနရတယ္ေလ)
.
Steve Jobs လဲဒီလိုပါပဲ
(မဟုတ္ရင္ Iphone တီထြင္ကတည္းက Iphone 6S+ ခ်က္ခ်င္း တီထြင္ျပီေပါ့
အဲ့လိုသာဆိုရင္ Iphone 2/3/4/5 ကိုကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ႕ဖူးေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး )
ျပီးေတာ့ သူတျဖည္းျဖည္း ios ကို update လုပ္ရင္းနဲ႔ ဒီေန႔လိုမ်ိဳးျဖစ္လာတာဘဲ
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပခ်င္တာက
ios 7 က အေကာင္းဆံုး version မဟုတ္တာေတာင္မွ
အဲ့ဒီအခ်ိန္တုန္းက အေကာင္းဆံုး version ပဲေလ မဟုတ္ဘူးလား
.
.
B
.
.
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူအမ်ားစုဘယ္မွာလိုသြားလဲ သိလား?
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အမ်ားစုက ဒီလိုေတြးက်တယ္
အရာတစ္ခုကို perfect ျဖစ္ေအာင္လုပ္ျပီးမွ
ထုတ္ျပမယ္ေပါ့
ဒီလုိနဲ႔ ဘယ္ေတာ့မွ အလုပ္မစ ရတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ျဖစ္လာျပန္ေရာ
ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပမယ္
Perfect ဆိုတာမရိွပါဘူး
သူငယ္ခ်င္းတို႔ ၾကားဖူးလား
ဒီဟာက
Perfect ကား
Perfect အိမ္
Perfect Phone ဆိုျပီး
သံုးဖူးၾကလား?
ျပီးေတာ့ဒီအေၾကာင္းကိုေကာ သိလား?
Nokia လဲတစ္ခါတုန္းက
သူ႕ကိုသူ Perfect Phone လို႔ေျပာခဲ့ဖူးတယ္
ခုေတာ့ ဘယ္လုိလဲ ?
ေပ်ာက္ခ်င္းမလွ ေပ်ာက္သြားတာပဲ
.
.
C
.
.
ဒါေၾကာင့္ Perfect ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ကို မေစာင့္ပါနဲ႔ေတာ့
ဒါေပမဲ့
ဒီအခ်ိန္အတြင္းမွာ ကိုယ္အတတ္ႏိုင္ဆံုး အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ၾကိဳးစားပါ
ျပီးေတာ့ အဲ့ဒီ အရာကို အရင္ထက္ေကာင္းေအာင္ ၾကိဳးစားသြားလို႔ရပါတယ္
.
.
D
.
.
(ခက္လိုက္တာ လို႔ ညည္းတဲ့လူေတြကို ေတြ႕ဖူးလား)
ခက္တယ္ဆိုတာ မလုပ္ရေသးလို႔ပါ
လက္ေတြ႕ ေသေသခ်ာခ်ာ အာရံုစိုက္ျပီး
ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာလုပ္ရင္ မခက္ပါဘူး
ဒီအခ်ိန္မွာ အေကာင္းဆံုးဗဟုသုတရွာပါ
ျပီးေတာ့ခ်လုပ္ပါ
အျမဳပ္ေပၚမွာေနရတဲ့သူက ေရေအာက္ကျပသာနာကုိနားလည္မွာမဟုတ္ဘူး
.
.
E
.
.
တကယ့္ဘဝမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔က
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဗဟုသုတ မလံုေလာက္ေသးဘူး
ဆုိျပီး သင္ယူေနတာကေန အခ်ိန္ကုန္ေနတာမ်ားပါတယ္
တကယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားမလည္ေသးတာက
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္ေတြ႕ မလုပ္မခ်င္း အျမဳပ္ေပၚမွာပဲေနေနရတဲ့ သူပါ
ဒါေၾကာင့္ ေရေအာက္မွာ ဘယ္ငါးနဲဲဲဲ႔ေတြ႕မွာလဲ
ဘယ္လိုရိွမလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေတြ႕ ရဘူးေလ
ဘယ္လို ျပသာနာနဲ႔ ေတြ႕ႏုိင္မွာလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔
ဘယ္ေတာ့မွ သိမွာမဟုတ္ဘူး


0 comments:

Post a Comment