cross

cross

Friday, June 17, 2016

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘဝရဲ႕ လြတ္လပ္မႈ ကတန္ဖိုးဘယ္ေလာက္ရိွလဲ ?

ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လြတ္လပ္မႈကို ပိုက္ဆံနဲ႔ လဲေနရတယ္ေလ
ဟုတ္တယ္မလား ?
ဒီလိုသာ ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေထာင္က် သလိုျဖစ္မေနဘူးလား?
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ့္ကိုမျမင္ရဘူး
ေထာင္ထဲေနရတာကို အျပစ္ လ္ို႔ ကၽြန္ေတာ္
မေျပာပါဘူး
ဒါေပမဲ့
.
တခါတေလလဲ
ေထာင္ထဲ မွာ ေနရတာၾကာလာေတာ့
ေထာင္ကေနအျပင္ကိုထြက္ရေတာ့မယ္
အခ်ိန္မွာ
အျပင္ကိုမထြက္ခ်င္ၾကေတာ့ဘူး
.
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့
အျပင္ေလာကမွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ မလုပ္စားႏိုင္မွာဆိုးလို႔
.
.
ေထာင္ထဲျပန္ဝင္ရင္ စိတ္ခ်မ္းသာတယ္
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့
ေထာင္ထဲမွာ ထမင္းေန႔တိုင္းေကၽြးမယ့္သူရိွ
တယ္ေလ
ဒါေၾကာင့္ အဲ့လိုနဲ႔ ႕ကၽြန္ေတာ္တို႔
အရာရာတိုင္းကိုအေလ်ာ့ေပးခ်င္လာေတာ့တယ္
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ေမ့သြားတာက
လူတိုင္းမွာ အေလ်ာ့ေပးခ်င္စိတ္ရိွၾကတာပဲ
အေရးၾကီးဆံုးက
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူတိုင္းပင္ပန္းမွာခ်င္းတူတူပဲ
.
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္သက္လံုး ပင္ပန္းမွာလား
ဒါမွမဟုတ္ ခဏတစ္ျဖဳတ္ ပင္ပန္းမွလား
ဒါပဲ ကြာတယ္
.
.ေအာင္ျမင္တဲ့လူက
သူတို႔ေၾကာက္လဲ သူတုိ႔လုပ္တယ္
သူတို႔ပင္ပန္းလဲ သူတို႔လုပ္တယ္
သူတို႔စိတ္မေကာင္းလဲ သူတို႔လုပ္တယ္
ျပီးေတာ့သူတို႔လုပ္တဲ့အရာေပၚမွာ ေပ်ာ္ေအာင္သူတို႔ၾကိဳးစားၾကတယ္
.
ဒီဘဝတစ္ခုမွာ ေမႊးလာျပီးျပီေလ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေအာင္ျမင္တဲ့သူျဖစ္ခ်င္လား
က်ရံႈးတဲ့လူျဖစ္ခ်င္လား
.
တစ္ခါပဲေမႊးလာတဲ့ဘဝမွာ
ဘာလို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ေအာင္ျမင္ဖို႔ မၾကိဳးစားရဲရမွာလဲ
လြတ္လပ္မႈ ဆိုတဲ့ စကားလံုးက
ကၽြန္ေတာ္တို႔လူတိုင္းကို ေစာင့္ေနတယ္
.
“FREEDOM IS NOT FREE”

Credit : https://mobile.facebook.com/photo.php?fbid=242258329476281&id=233011817067599&set=a.233547093680738.1073741828.233011817067599&source=48&refid=13

0 comments:

Post a Comment