cross

cross

Friday, June 17, 2016

ေဈးၾကီးတာလား ဒါမွမဟုတ္ ကိုယ္မဝယ္ႏိုင္တာလား

ဒါက Jim Rohn ရဲ႕ စကားစုပါ
ကၽြန္ေတာ္အရမ္းၾကိဳက္တဲ့ စကားစုပါ
.
သူေျပာတယ္
“ေဈးၾကီးတယ္ ဆိုတာ ျပသာနာ မဟုတ္ပါဘူး
ျပသာနာက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ပိုက္ဆံမသံုးႏိုင္တာပါ”
.
လြယ္လြယ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ရွင္းေပးပါ့မယ္
.
အကယ္လို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ဝင္ေငြက တစ္လကို 150,000 ရတယ္ဆုိရင္
100,000 တန္တဲ့ အရာတစ္ခုကို အရမ္းေဈးၾကီးတယ္လို႔ေျပာမွာပဲ
.
အကယ္လို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ဝင္ေငြက တစ္လကို 1,500,000 ရတယ္ဆိုရင္
100,000 တန္တဲ့ အရာတစ္ခုကို သာမာန္ပဲ လို႔ခံစားရလိမ့္မယ္
.
ဒါေပမဲ့ အကယ္လို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ဝင္ေငြက တစ္လကို 15,000,000 ရိွတယ္ဆုိရင္
100,000 တန္တဲ့ အရာတစ္ခုကို ေဈးေပါတယ္လို႔ ေျပာမွာပါ
.
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ညည္းေနက် ေဈးၾကီးတယ္ဆိုတဲ့ စကားက
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ္တိုင္ယူရမယ့္ တာဝန္ကို တျခားသူေပၚမွာ လဲႊလိုက္သလိုျဖစ္ေနလားလုိ႔
ျပီးေတာ့ ကိုယ္ကိုတိုင္ ကလဲဘာမွ မလုပ္ေတာ့ပဲနဲ႔
ေဈးၾကီးတယ္ ေဈးၾကီးတယ္ ေဈးၾကီးတယ္ ဆိုျပီး ထိုင္ျပီး ညည္းေနတတ္တယ္
.
တကယ္ဆိုရင္ အဲ့ဒီေဈးၾကီးတဲ့အရာကလဲ ဒီအတုိင္းရိွေနမွာပဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္က ဝယ္ႏိုင္ေအာင္ လုပ္ရမွာေလ
သူမ်ား(သို႔) တျခားအရာကို အျပစ္မတင္ပါနဲ႔
.
ကိုယ္ယူရမယ့္တာဝန္ကို တာဝန္ယူပါ
.
ဝင္ေငြမေလာက္ဘူးမလား?
မဝယ္ႏိုင္ဘူးမလား?
.
ဒါဆုိ ဒီလိုလုပ္
ကိုယ္ကိုတိုင္ကို ဒီထက္ပိုေတာ္ေအာင္ၾကိဳးစားပါ
တျခားအသစ္အဆန္းေတြကို လုပ္ၾကည့္ပါ
အပိုဝင္ေငြကို ၾကိဳးစားျပီးရွာပါ
.
ကိုယ္အခုေဈးၾကီးတယ္လို႔ေျပာတဲ့အရာကို
ေဈးေပါလိုက္တာ လို႔ေျပာလို႔ရေအာင္ၾကိဳးစားပါ
.
ေကာင္းေသာေန႔ေလးျဖစ္ပါေစဗ်
အားေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။


0 comments:

Post a Comment