cross

cross

Sunday, June 5, 2016

ဂ်နာဇဟ္ ထမ္းစင္ သယ္, မ ေပးျခင္း၏ အက်ိဳးစဝါးဗ္

ဟဇရသ္အဗူဟု႐ိုင္ရဟ္ (ရေသြ႕) ကဆင့္ျပန္ခဲ့သည္။တမန္ေတာ္ျမတ္(ဆြ)မိန္႔ေတာ္မူသည္မွာ....

အၾကင္မည္သူမဆို စဝါးဗ္ရရန္ဟူေသာ နီယသ္ျဖင့္ေသဆံုးသူမြတ္စ္လင္မ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္၏ ခတၱရာ ထမ္းစင္ႏွင့္အတူ လိုက္ပါပို႔ေဆာင္ေပး၍ ဂ်နာဇဟ္နမာဇ္ဖတ္ၿပီးသည့္တိုင္ေအာင္ ၊ ၄င္းျပင္ ေသဆံုးသူကိုေျမျမႇဳပ္သၿဂိဳဟ္ၿပီးစီးသည္အထိပါဝင္ၿပီး ျပန္လာပါက ထိုသူသည္ ကိရာသ္ႏွစ္ခု၏အက်ိဳးစဝါးဗ္ကုသိုလ္ကိုယူေဆာင္၍ ျပန္လာျခင္းျဖစ္ေပသည္။
ကိရာသ္ တစ္ခုသည္ အုဟြဒ္ေတာင္မွ်အက်ိဳးစဝါးဗ္ ကုသိုလ္ႏွင့္တန္းတူ႐ွိ၏။
အၾကင္သူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္သည္ ဂ်နာဇဟ္နမာဇ္ဖတ္ၿပီးျပန္လာပါက (ေသဆံုးသူအားက်င္းထဲသို႔မထည့္မီ)ထိုသူျပန္လာျခင္းသည္ ကိရာသ္တစ္ခုတည္းယူေဆာင္၍ျပန္လာျခင္းျဖစ္သည္။
(မအာရိဖြလ္ဟဒီးဆ္က်မ္း၊ ဘိုခါရီက်မ္း၊ မြတ္စ္လင္မ္က်မ္း)

ဟဇရသ္ အဗူဟု႐ိုင္ရဟ္(ရေသြ႕)ကဆင့္ျပန္ခဲ့သည္..
တမန္ေတာ္ျမတ္(ဆြ)အမိန္႔႐ွိသည္မွာ...အသင္တို႔သည္ ဂ်နာဇဟ္ ထမ္းစင္ကို လွ်င္ျမန္စြာယူေဆာင္သြားၾကကုန္။အေၾကာင္းမွာ ထိုေသဆံုးသူသည္သူေတာ္စင္ျဖစ္ပါက ကဗရ္စခန္းသည္ ထိုသူ႔အတြက္အလြန္ေကာင္းေပသည္။အကယ္၍ ထိုေသဆံုးသူသည္ မေကာင္းသူျဖစ္ပါက အသင္တို႔၏ပုခံုးေပၚ၌ထိုသူသည္ အလြန္ေလးလံေသာအရာျဖစ္ေနသည္။ထိုေလးလံေသာအရာကို အသင္တို႔ပုခံုးထက္မွ လွ်င္ျမန္စြာခ်လိုက္ၾကကုန္။
(ဘိုခါရီက်မ္း၊ မြတ္စ္လင္မ္က်မ္း၊ မအာရိဖြလ္ဟဒီးဆ္က်မ္း)

ဟဒီးဆ္ေတာ္တစ္ရပ္၌ လာ႐ွိသည္မွာ...
အၾကင္သူသည္ ဂ်နာဇဟ္ထမ္းစင္၏ ေထာင့္ ေလးေထာင့္စလံုးကို မိမိ၏ပုခံုးျဖင့္ထမ္းေပးပါက ထိုသူ၏အေပၚ႐ွိႀကီးေလးေသာအျပစ္ဂိုနာဟ္ ၄၀ အားလြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ေပးျခင္းအားခံရလိမ့္မည္။
(ဗဟစ္႐ွ္သီေဇဝရ္က်မ္း)

ဓမၼသတ္ - ေသဆံုးသူသည္အိမ္နီးခ်င္းျဖစ္ေနလွ်င္ (သို႔) သူေတာ္ေကာင္းပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနလွ်င္ ထိုေသဆံုးသူ၏ဂ်နာဇဟ္ကို လိုက္ပါပို႔ေဆာင္ေပးပါက နဖိလ္နမာဇ္ႏွစ္ရကအသ္ဖတ္သည္ထက္ပို၍ အက်ိဳးစဝါးဗ္ရ႐ွိေပသည္။
(အာလမ္ဂီရီက်မ္း)

ဓမၼသတ္ - ေသဆံုးသူ၏ ခတၱရာ ခံုအားထမ္းေပးရာတြင္ လိုအပ္လွ်င္လိုအပ္သလို အခေၾကးေငြေပး၍ထမ္းေစခိုင္းလွ်င္လည္းရေပသည္။
(အာလမ္ဂီရီက်မ္း)

ဓမၼသတ္ - ဂ်နာဇဟ္ကိုအမ်ိဳးသမီးမ်ားလိုက္ပါပို႔ေဆာင္ျခင္းသည္ မက္႐ူဟ္သဟ္ရီမဟ္ ျဖစ္ေပသည္။
(ဗဟစ္႐ွ္သီေဇဝရ္က်မ္း)

0 comments:

Post a Comment