တမန္ေတာ္ မူဆာ(ဆြ)ရဲ့ ဒုတ္(ﻋﺼﺎﻱ)အေပၚ က်ြန္ေတာ့္ရဲ့ အျမင္ ==============================


ကုရ္အန္က လူသားတစ္ရပ္လံုးရဲ့ လမ္းညြန္ျဖစ္
တယ္လို႔ ေျပာထားတဲ့ အတြက္ သူဟာသဘာဝ
တရားရယ္ လူ႔သဘာဝနွင့္ပါ ကိုက္ညီေနမယ္
လို႔က်ြန္ေတာ္ နားလည္ထားပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ကုရ္အန္ဟာသဘာဝလြန္ျဖစ္ရပ္ေတြ
နွင့္ကင္းရွင္းတယ္လ္ု႔က်ြန္ေတာ္ယံုၾကည္တယ္။

တကယ္လို႔သဘာဝလြန္ျဖစ္ရပ္ေတြသာပါေနတယ္ဆိုခဲ့ရင္ က်ြန္ေတာ္တို႔အတြက္ လမ္းညြန္မျဖစ္
နိုင္ေတာ့ပါဘူး။
ဘာလို႔လဲ့ဆိုေတာ့လူဆိုတာသဘဝတရား(ဥပေဒ)ေဘာင္ထဲမွာဘဲရွင္သန္ဘို႔အတြက္ေန႔တဓူဝ
ရံုးကန္ေနရတဲ့သတၲဝါေတြျဖစ္ေနလို႔ဘဲ။

14:1-5 အရ အေမွာင္ကေန အလင္းကိုေဖၚ
ေဆာင္ဘို႔ဆိုတာ လူတိုင္းလုပ္နိုင္မည့္ သဘာဝ
ထဲကဘဲျဖစ္မယ္လို႔က်ြန္ေတာ္နားလည္ထားတယ္။

ဒီတစ္ခါက်ြန္ေတာ္ ေဆြးေႏြးခ်င္တာကေတာ့

20:17 ကေျပာေနတဲمَا تِلْكَ بِيَمِينِكَ يَٰمُوسَىٰ

"အးို မူဆာ အသင့္ရဲ့ ယာဘက္လက္ထဲမွာ အဘယ္အရားနည္း" ဆိုတဲ့အာယာသ္ပါ(သမရိုးက်ျပန္ဆိုမႈ)

( بِيَمِينِكَ)
ကိုခဲြျခမ္းစိတ္ျဖာၾကည့္ရင္ အသင့္ရဲ့လက္ထဲမွာ
ဆိုတဲ့အဓိပၸါယ္မ်ိဳးမေပးဘူး လို႔က်ြန္ေတာ္ျမင္
တယ္
အဲဒီစကားစု ထဲမွာ (လက္)ဆိုတဲ့စကားလံုး(ﻳﺪ)
ဆိုတာမပါသလို အထဲမွာဆိုတဲ့ (ﻓﻲ)ဆိုတဲ
ဝိဘက္ လဲသံုးထားတာမေတြ႔ရပါဘူး။

ဒီမွာသံုးထားတဲ့ (ﻳﻤﻴﻦ)ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္က လက္
ယာဘက္ (လက္ယာလက္မဟုတ္)လို႔ဘဲက်ြန္
ေတာ္သေဘာေပါက္တယ္။

လက္ယာဘက္ဆိုတဲ့သေဘာတရားကို ကုရ္အန္
ရဲ့တစ္ျခား ေနရာေတြမွာခ်ိတ္ဆက္ၾကည့္လိုက္
ရင္ "ေကာင္းေသာအရာဘက္ မွန္ေသာအရာ
ဘက္"လို႔ဆိုတဲ့သေဘာတရားေပးေနတဲ့အာ
ယက္ေတြရိွေနတာကိုေတြ႔ရမယ္။

ယာဘက္(ေကာင္းေသာဘက္)ရဲ့ဆင့္က်င္ဖက္
စကားလံုးျဖစ္တဲ့ဝဲဘက္ِ(မေကာင္းေသာ ဝဟီ
ႏွင့္ဆင့္က်င္ဖက္ျဖစ္ေသာ)ဆိုတဲ့သေဘာတရား
ေပးတဲ့ အာယာဟ္ တစ္ခုကိုလဲ Screen Shot
နွင့္တင္ေပးထားပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ကုရ္အန္ ထဲမွာ ဒီသေဘာတရား
ေပးတာေတြအမ်ားၾကီးပါ။
ဆက္ေလ့လာနိုင္တာေပါ့။

ဒီစကားစုထဲမွာသံုးထားတဲ့ ဝိဘတ္(ﺏ)ရဲ့အဓိပၸါ
ယ္ကလဲ အထဲမွာလို႔ မေပးပါဘူး။
သူ႔ရဲ့ဆိုလိုရင္းက ႏွင့္ ျဖင့္ အားျဖင့္ လို႔ဘဲက်ြန္
ေတာ္နားလည္တယ္။

ဒါဆိုရင္ အထက္ပါ အာယာဟ္ ( ကေျပာေနတဲمَا تِلْكَ بِيَمِينِكَ يَٰمُوسَىٰ )ကိုဆက္စဥ္းစားရင္ ဘယ္
လ္ုသေဘာ တရားေပးနိုင္မလဲစဥ္းစားရေအာင္

က်ြန္ေတာ့္အျမင္ကေတာ့

"ေဟး မူဆာ အသင္ဟာ ေကာင္းေသာဘက္
ေကာင္မြန္ေသာ အရာကို ဘယ္အရာအားျဖင့္
ေဆာင္ရြက္ပါသလဲ"လ္ု႔ဘဲ အဓိပၹါယ္ေပးတာကို
ေတြ႔ရပါတယ္။

မူဆာက ဘာျပန္ေျပာသလဲ

(قَالَ هِىَ عَصَاى)
ဒိုက္ရိုက္ ျပန္ဆိုရင္ေတာ့ ဒီဒုတ္ေပါ့။

က်ြန္ေတာ့္အျမင္ကေတာ့" ဒီဝဟီကို လမ္းညြန္
တုတ္သဖြယ္ အသံုခ်တာပါ"
လို႔ဘဲသေလာေပါက္တယ္။

မိတ္ေဆြတို႔ ေလ့လာနိုင္ေအာင္ Allah လမ္းညြန္
လို႔ ကုရ္အန္ထဲမွာသံုးထားတဲ့ စကားလံုးတစ္လံုး
ျဖစ္တဲ့(ﺣﺒﻝ)နွင့္(ﻋﺼﺎ)ကိုတဲြသံုးထားတဲ့ အာ
ယာဟ္ ကိုလဲscreen shot နွင့္တင္ေပးထားပါ
တယ္ ။
ဒါမွ ဒီစကားလံုးနွစ္လံုးဟာ သေဘာတရားတူေန
တယ္ဆိုတာေလ့ လာနိုင္ေအာင္လို႔ပါ။

မိတ္ေဆြတို႔သေဘာေပါက္မွာပါ ဒုတ္ဆိုတာ အ
က်ိဳးအကန္း ေတြလမ္းမျမင္နိုင္တဲ့ လူေတြဘယ္
ေလာက္ထိ အသံုျပဳ အမီွသဟဲ ျပဳရသလဲဆိုတာ။

ဒီေနရာမွာလဲ ဒီသေဘာပါဘဲ လူေတြဟာ လူ႔
သဘာဝ ရယ္ သဘာဝတရား နွင့္ကိုက္ညီေနတဲ့
လမ္းညြန္ကို လုူ႔ဘဝတည္ေဆာက္ဘို႔အတြက္လမ္းညြန္
ဒုတ္သဖြယ္ အမီွသဟဲျပဳခိုင္းတာပါ။

ဒီဆူရာဟ္မွာ ေနာက္ဆက္တဲြေတြေတာ့ရိွေသး
တာေပါ့။
အဓိကေတာ့ ဒုတ္ဟာ ျပစ္ခ်လိုက္ေတာ့ ေျမြျဖစ္
သြားတာတို႔ ဘာတို႔ေပါ့ ။

ေသခ်ာတာကေတာ့ Allah ကတမန္ေတာ္ေတြရဲ့
လမ္းစဥ္းကို လိုက္ခိုင္းတယ္ ။ျပီေတာ့ ဒီေန႔ထိ
ဘယ္လူသားမွ ေျမြျဖစ္တဲ့ဒုတ္ ကိုမရေသးေတာ့
ဘယ္လိုလုပ္ တမန္ေတာ္ေတြရဲ့ လမ္းစဥ္ကိုလိုက္
လို႔ရမွာလဲ ဆိုတာကေတာ့စဥ္းစားစရာေမးခြန္း
တစ္ခုျဖစ္လာတာေပါ့။

ျပီးေတာ့ တမန္ေတာ္ေတြဟာ အခြင့္ထူးခံလူ
တန္းစားေတြမို႔လို႔ အစၥလာမ့္ လူ႔ေဘာင္ကိုတည္
ေဆာက္နိုင္တာပါ ဆိုျပီးေစာဒကတက္လာနိုင္စ
ရာေတြ ျဖစ္လာနိုင္တာေပါ့။

ဒါဆိုရင္ ဘာမ်ားျဖစ္နိုင္သလဲ။က်ြန္ေတာ္တို႔လူ
သားအားလံုးအတြက္ ဘယ္လိုမ်ားအသံုးခ်လို႔
ရနိုင္မည့္ ဟာလဲဆိုတာေတာ့ ဆက္လက္စဥ္း
စားၾကတာေပါ့။

အၾကံေကာင္း ဥဏ္ေကာင္းရိွ ရင္လဲ ေဝမ်ွၾကပါ
အံုး။

          ျပန္လည္မ်ွဆေဝျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။

Post a Comment

Previous Post Next Post